Ceny produktów dostępnych w Sklepie podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (ze wskazaniem jego stawki). Informujemy, że ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej podczas składania zamówienia przez Użytkownika opcji dostawy. Całkowity koszt zamówienia, czyli cena produktów wraz z kosztami dostawy wskazany będzie w koszyku przed złożeniem zamówienia. Informacja ta będzie umieszczona, również w wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia.
Cena za zamówiony produkt może zostać opłacona:
a) przelewem tradycyjnym na rachunek:
FITFIRMA Sp. z o.o.
Ul. Wólczańska 125
90-521 Łódź
Nr konta:
POLSKA: 98 1020 1055 0000 9702 0544 8289
b) przelewem przez zewnętrzny system szybkich płatności Przelewy24.pl.
Informujemy, że w przypadku nieopłacenia zamówienia przez Użytkownika w ciągu 4 dni od jego złożenia, zamówienie zostanie anulowane - będzie to równoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży przez Sprzedawcę.
Użytkownik ma prawo do skorzystania z kodu rabatowego (w okresie jego ważności) otrzymanego od Sprzedawcy lub podmiotu zewnętrznego upoważnionego przez Sprzedawcę do oferowania kodów rabatowych. Kod rabatowy może upoważnić Użytkownika do obniżenia ceny produktu lub kosztów dostawy. Informujemy, że kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami, chyba że inne zasady zostały ustanowione w specjalnych regulaminach promocji.
Pakiety i zestawy promocyjne mogą być dostarczone Użytkownikowi, jeżeli wszystkie produkty wchodzące w ich skład zostaną skompletowane. W przypadku braku produktu wchodzącego w skład pakietu lub zestawu promocyjnego, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Użytkownika przez wysłanie wiadomości e-mail lub kontakt telefoniczny (na adres e-mail lub numer telefonu wskazany w trakcie rejestracji lub składania zamówienia).
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556 [1] -556 [3] i kolejnych kodeksu cywilnego.
Reklamacje Użytkownik może składać osobiście, elektronicznie lub pisemnie na adres Sklepu wskazany w §1. Postanowienia ogólne. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. Użytkownik w treści reklamacji powinien wskazać żądanie określone zgodnie z art. 560 kodeksu cywilnego.
W przypadku składania reklamacji, jeśli uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Użytkownik może być zobowiązany na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar.
Reklamacja zostanie rozpatrzona zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi rękojmi, a w szczególności przepisami kodeksu cywilnego.
Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji jeśli produkt jest wadliwy tzn. posiada wadę fizyczną lub prawną.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.
Zalecamy, aby treść składanej reklamacji zawierała:
a) informacje dotyczące przedmiotu reklamacji
b) określenie żądania reklamacyjnego
c) podanie danych kontaktowych.
Użytkownik niebędący konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Informacje o bezpieczeństwie, ochronie danych osobowych i plikach cookies zostały umieszczone w Polityce prywatności sklepu internetowego www.careo3.pl, która jasno określa nasze podejście do przetwarzanych danych oraz ich ochrony. Zapraszamy do zapoznania się z jej treścią oraz do zadawania pytań w razie jakichkolwiek wątpliwości.